Khamis, 9 Ogos 2012

Genap 40 hari

Assalamualaikum,

Harini genap 40 hari awak meninggalkan dunia.., meninggalkan saya, anak2, & keluarga..
Kehidupan saya bersama anak2 hambar tampa awak disi.., diharap Allah pinjamkan kekuatan, semangat, & kesabaran untuk saya lalui kehidupan ni dgn tabah & tabah & tabah.. Amin..
Inilah yang saya minta disetiap doa saya seharian.. kekuatan itu datang hanya daripada Allah saja..,disampingtu sya bersyukur kawan2 & keluarga banyak bagi motivasi & kata2 perangsang untuk sya terus pandang kedepan.. Allah maha kaya kan.. dia tarik nikmat saya (awak) tp dia bagi saya keluarga & kawan2 yang memahami sya sepenuh hati, Alhamdulilah..,, Allah merancang yang terbaik utk sya..

Malam tadi saya kemas baju2 awak, saya lipat semula baju2 tu same macam awak lipat.., saya susun2 semula.., & saya letak balik dkt tempatnya. Tak sampai hati saya nk susun masukkan dlm kotak ke apa.., ssb saya terkenang setiap baju yg ade terbayang awak pakai bajutu.., baju2 jalan yang ber hanger saya tgk stu2 ade yg baju start dr saya kenal awak.. terbayang dulu mcm mane kite boleh pki baju same colour bile kerja, walhal x berjanjipun. Mulalah timbul budak opis kite gosipkan kite,, padahal waktu tu kite x pernah pun bertegur sapa klu bertegur pun ats urusan kerja.., fist time saya buat custom form terlupa nk print page 2.., mmg pengalaman kan agent pg submit kt custom nk buat clearance malam2 kene marah dgn custom,, nasib baik awak ade tolong printkan page 2 klu tak dah kene compound dah company timetu.. hehe mmg x sengaja.., mulalah episod awk call sya tgh malam bg tau haltu, tah mcm mane awk dpt no phone sye pun x tau.. so time tu sgt2 berterimakasih la kt awak kan sbb tolong tgh2 mlm dtg opis tuk print kan.. jadinya awk pun mintak sye belanje mkn ats pertolongan tu.. episod ngorat mengorat bermula.. nantilah yer sya sambung untuk entry yg lain cerita ngorat mengorat ni.. 

Dari satu hanger ke satu hanger saya belek baju awak, tibalah di baju hantaran kawin, baju hadiah dr saya sempena Birtday awk, baju saya belikan utk awk waktu hari raya yg lepas mulalah perasaan sedih menusuk hati saya.., segala kenangan masih segar dalam ingatan..,
baju masih kemas, elok & cantik lagi.., tapi tuan empunya dah xde lagi nk sarung baju2 tu lg.. tapi yg buat saya sedih sgt bile terpandang baju melayu yang akan awak pki bile raye pertama nanti..tapi segalanya x kesampaian, awak terlebih dulu bertemu Ilahi..,,
tidur malam saya dgn tagisan rindu pd awak Naser.

Setiap ada kelapangan saya pasti hadiahkan surah Yassin untuk awak.., sya x tau mcm mana nk tunjuk betapa saya sayang pada awak,, dgn cara ni lah saya buat utk awak.., sekurang kuranya hati saya tenang dgn mengaji,, Insyallah terus tenang dgn dugaan ni..
Al- Fatihah untuk mu sayang sempena 40hari pemergian kamu.. Amin..






Tiada ulasan: