Khamis, 25 Oktober 2012

Hari ulang tahun ke 29


25hb 10, adalah ulangtahun awk yg ke 29, seperti biasa sy nak jadi org peryama yg ucapkannya setia tahun.. bezanya kini ucapannya hanya terpahat dlm diari kehidupan sy..
Harini juga genap 117 hari pemergian kamu menghadap Ilahi.., walaupun awak tiada lg diduniani, awak ttp berada dalam hati saya selamanya..saya sayang awak selamanya...
Dulu selalu saya tanya awak, awak sayang saye x yerk? Sekarangni mmg xde lagi perkataan sayang lahir dr mulut awak.. sekarang saya tahu kasih sayang awak adalah suci & abadi..
Untuk pertama kalinya & selamanya selepasni, hanya kenangan menemani saya dahari kelahiranmu,,apa yang selalu saya buat pd Hari Kelahiran awak sebelumni.., segala kenangan akan ttp menjadi kenangan manis buat saya & anak2..
Hanya doa beserta ayat sucimu yaAllah, yang dapat dikirimkan sebagai hahiah untuk suamiku..,
AL-FATIHAH = Al-Marhum Mohammed Naser Bin Aliman

Tiada ulasan: