Selasa, 26 Jun 2012

Kau Sempurna Dihatiku

Awak cukup sempurna di hati Mama..,,
Awak cukup baik bagi mama..,,
Mama sayang awak sangat2 papa..,,
Tak pernah terlintas perjalan hidup kita seperti ini..,,
dugaan kite seperti ini.. Hanya Allah lebih mengetahui..,,

Ingat x dulu masa perkenalan kite.., pada mulanya saya x suke awak.., saya pun x pernah terfikir akan jatuh cinta dgn awak.
Dalam diam awak suke saya waktu pandang saye buat pertama kali, yer ker..? saya x tau lah pulakkan waktu awak hantar doc kt tempat keje saye yg lame di M-Fischer Tech dulu.. tu lah yg awak cite kt saye lah kan..,,

Dalam diam tanpa saya duga awak boleh curi hati saya..,, selama perkenalan kita, saya dah rasa awak cukup istimewa..,, cara awak jaga saya ambik berat sangat2 kat saya & awak tersangat baik sayang.., saye x pernah rase macamtu sebelum ni..

Kawan hanya berapa bulan & terus bertunang & kawin...
selama saya dgn awak semua awak buat sendiri awak meringankan kerja saya.., x perlu saya cakap awak mamang banyak bantu saya buat kerja rumah..,, tp bila awak sakitni saya rasa susah sebab kene buat sendiri.. saya rasa susah kalau awak xde..,, sampaikan nk betulkan kereta pun saya kene pegi sendiri..,, saya x penah buat...,, nasib saya baik sbb kawan awak yg betulkan kereta kite.., saya dapatkan no tel die dari awak..,,

Semua berlaku begitu pantas.., dlm perkahwinan kite ni kite x sempat nk gado2 mcm org lain.., sikit2 tu adelah sbb saye ni kuat cemburu & merajuk.. biaselah saya manusia biasa every time nk call tanya dekat mane tgh buat ape.. mesti nk check kan..,, tapi saya merasalah jugak kan semuatu..

Saya mohon awak supaya kuat kan semangat awak demi saye & anak2 serta keluarga. Ingatkan bahawa sakit itu penghapus dosa..,, Allah menduga awak..,, Allah juga xakan menduga hambanya melebihi kemampuan hambanya...,, awak adalah org yg terpilih..,,

waktu mengupdate blogni saya xhenti menangis,, sesungguhnya hati saya belum cukup kuat untuk laluinya.., kadang-kadang saya takut diuji dengan lebih hebat lagi..,
rasanya memang banyak yg nk saya luahkan tp saya x sanggup nk menulis kerana hati saya cukup sebak..


Tiada ulasan: